nzrbrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok pahalı açıyorlar. Sayfa değerinin 2,3 kati istiyorlar.
Aynen katılıyorum. Ama uygun ücretle açabilecek arkadaşlar varsa benimde kapalı bi hesabım var yardımcı olabilirlerse sevinirim.