Bi müşterim sosyal medya hesaplarına mavi tık almak istiyor.
İnstagram
Tiktok
Twitter
Fiyat ve diğer detayları konuşmak için iletişim bilgilerinizi bekliyorum.
İnstagram Mavi Tık....
6
●340
- 17-09-2020, 10:59:48Uyarınız için teşekkürler, Tavsiyenize dikkat edeceğim.btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2020, 11:15:003 liraya da yaparım diyen vardı, en son 35 liraya yaparım diyen de çıktı.
Ne hikmetse hepsi sözleşmeli, işlem öncesi ödemeli, peşinat kabul etmeden çalışan arkadaşlar. Ödemeleri oluyormuş.
Burnundan kıl aldırmadan Dünya'nın en gizli işini yapıyormuş gibi görünen, ancak en açıktan para talep eden bu karakterlerin sonu gelmesi ümidiyle, güvenmiyorum. Guvenmenizi de tavsiye etmiyorum. - 17-09-2020, 11:39:03btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDediğiniz gibi çok riskli bir işe benziyor, En iyisi ben müşterime durumu anlatıp bu işten vaz geçelim,.CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaman ayırıp yorumladığınız için teşekkürler. - 18-09-2020, 01:00:50Üyeliği durdurulduCenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 liraya yapanda olur 35 bin tl ye yapanda
ben bu işi yapıyorum fazlaca referansımda mevcut. dünyanın en gizli işini yapmıyoruz ama siz yapmayı becerebilseniz herkesten gizler kolay kolay yapmaya calısırsınız
açıktan para talep ediyorum sözleşmede yapıyorz evet çünkü kimse senin ve ya sizin gibi birinin agzından cıkan söze güvenipte kalkıp 13 14 bin tl cebinden verip sizin adınıza reklam vermez tabikide bunun parasını iş yapan adamdan alacaklar, alacagız , alacagımda
güvenmiyorsanız çalışmıyorsunuz sorun yok d*landıırıcı evet çok fakat burda benimle iş yapmadan benimle ticaret olmadan ister istemez beni kötülüyor olmanız zoruma gittigi için cevap vermek durumunda kaldım hayırlı akşamlar
- 18-09-2020, 08:20:44Siz kimsiniz ben anlayamadım kusura bakmayın şahsi davranışınız ve açıklamanız için bir anlam veremedimSyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlaka her sektörde iş yapan, yaptıran var, aracı var, aracının aracısı da var bu aşikar. Ancak şahsileştirmek biraz garip geldi.
Bu arada söylediklerinizden yola çıkarak, aracı olarak hizmet verdiğiniz işlem için 13-14 bin ortalama standartları arasında bir ücreti olduğunu düşünüyorum, zira 3 lira da, 35 lira da alırım demek, gerisinin tamamen kar marjı olarak görüldüğünü ifade etmiş oluyorsunuz, ki konu sahibi için oldukça açıklayıcı bir yanıt oluyor; aydınlatma için teşekkürler
Ek olarak 'becerebilmek' işi başkasına yaptırmak ise; maalesef uzmanına direk danışmak daha sağlıklı olacaktır, zira olumsuz bir durum olduğunda düzgün bir yanıt almak ve çözüm bulmak bu meblaları ödediğimizde en çok beklenen durum oluyor. Keyifli çalışmalar.
ben bu işi yapıyorum fazlaca referansımda mevcut. dünyanın en gizli işini yapmıyoruz ama siz yapmayı becerebilseniz herkesten gizler kolay kolay yapmaya calısırsınız