CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 liraya da yaparım diyen vardı, en son 35 liraya yaparım diyen de çıktı.
Ne hikmetse hepsi sözleşmeli, işlem öncesi ödemeli, peşinat kabul etmeden çalışan arkadaşlar. Ödemeleri oluyormuş.

Burnundan kıl aldırmadan Dünya'nın en gizli işini yapıyormuş gibi görünen, ancak en açıktan para talep eden bu karakterlerin sonu gelmesi ümidiyle, güvenmiyorum. Guvenmenizi de tavsiye etmiyorum.

3 liraya yapanda olur 35 bin tl ye yapanda ben bu işi yapıyorum fazlaca referansımda mevcut. dünyanın en gizli işini yapmıyoruz ama siz yapmayı becerebilseniz herkesten gizler kolay kolay yapmaya calısırsınız açıktan para talep ediyorum sözleşmede yapıyorz evet çünkü kimse senin ve ya sizin gibi birinin agzından cıkan söze güvenipte kalkıp 13 14 bin tl cebinden verip sizin adınıza reklam vermez tabikide bunun parasını iş yapan adamdan alacaklar, alacagız , alacagımda güvenmiyorsanız çalışmıyorsunuz sorun yok d*landıırıcı evet çok fakat burda benimle iş yapmadan benimle ticaret olmadan ister istemez beni kötülüyor olmanız zoruma gittigi için cevap vermek durumunda kaldım hayırlı akşamlar