Dikkat edin D*landırıcı çok.
3 liraya da yaparım diyen vardı, en son 35 liraya yaparım diyen de çıktı.
Ne hikmetse hepsi sözleşmeli, işlem öncesi ödemeli, peşinat kabul etmeden çalışan arkadaşlar. Ödemeleri oluyormuş.
Burnundan kıl aldırmadan Dünya'nın en gizli işini yapıyormuş gibi görünen, ancak en açıktan para talep eden bu karakterlerin sonu gelmesi ümidiyle, güvenmiyorum. Guvenmenizi de tavsiye etmiyorum.
Dediğiniz gibi çok riskli bir işe benziyor, En iyisi ben müşterime durumu anlatıp bu işten vaz geçelim,.
Zaman ayırıp yorumladığınız için teşekkürler.