Sizce kullanılır mı ?
3
●99
- 13-07-2020, 21:15:43Merhaba elimde kendime ait 2 adet şntagram hesabı mevcut, birisi 4 Eylül 2013'de açıldı diğeri ise 4 Haziran 2018'de fakat maalesef içerisinde herhangi bir takip yok ve kurucu maillerin birisi 2 numara öncesine ait hatta bağlı olduğu için birisini değiştiremiyorum, diğerini ise gine aynı şekilde numara eski fakat outlook hesabına giriş yapabiliyorum. Sizce iki hesapta para eder mi ?
- 13-07-2020, 21:19:23hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki içerisine takipçi olsaydı örneğin 10 k o zaman ne kadar olurdu hocam ?
- 13-07-2020, 21:25:24botsa 150-200 aktifse 400-500 ederdi ☺canugurbora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki içerisine takipçi olsaydı örneğin 10 k o zaman ne kadar olurdu hocam ?