Merhaba elimde kendime ait 2 adet şntagram hesabı mevcut, birisi 4 Eylül 2013'de açıldı diğeri ise 4 Haziran 2018'de fakat maalesef içerisinde herhangi bir takip yok ve kurucu maillerin birisi 2 numara öncesine ait hatta bağlı olduğu için birisini değiştiremiyorum, diğerini ise gine aynı şekilde numara eski fakat outlook hesabına giriş yapabiliyorum. Sizce iki hesapta para eder mi ?