Bune ya? Şakamı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bune ya? Şakamı?
30
●
1.112
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
Bune ya? Şakamı?
1
2
3
4
18-08-2009, 07:27:30
#1
lucky13boy
Tesadüfen gördüm,aslında domain araştırıken denk geldi...
Biliyorsunuzdur belki,bilenleriniz vardır yada daha önce paylaşıldımı bilmiyorum,bne yeni gördüm...
Neyse işte site bu;
http://www.itoglu.it/burhan/index_tr.html
sonuna kadar okuyun,dalga geçmek maksatlı sanırsam
18-08-2009, 07:41:17
#2
victories
Helal olsun adama, okurken çok güldüm, güzel geyik yapmış
18-08-2009, 08:07:12
#3
GuruDeveloper
Verildi.
18-08-2009, 08:51:39
#4
Abdurahman
Üyeliği durduruldu
manyak bi site
18-08-2009, 08:57:17
#5
Grunge
ilyasbat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Verildi.
defalarca
18-08-2009, 09:11:17
#6
Eray_
Evet daha önce verildi ancak şimdi yeni birşey daha keşfettimm.
itogluit sitesi İtalyada barınıyor
19-08-2009, 01:59:04
#7
GoKKusaGi
Üyeliği durduruldu
harbiden itoglu.it'miş
19-08-2009, 02:04:17
#8
rnmks
çocuklıgımdan beri var bu site
19-08-2009, 02:07:53
#9
Ntie
Bu adam bir harika..
Edremit sahillerinin kralıydım, kızlar bana bakarlardı hep beyvoç gibiydim. Yüzme bilmem ama suya harika çimerim.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler