Bune ya? Şakamı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bune ya? Şakamı?
30
●
1.112
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
Bune ya? Şakamı?
1
2
3
4
19-08-2009, 02:09:21
#10
masteRy100
Kendi içinde çelişkiye düşmüş
Kaptan adam nasıl yüzme bilmez sadece çimebilir.
19-08-2009, 02:17:42
#11
airwebmaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şu siteyi bi değişmemişler.
Daha makara bi hale getirmeleri için, umutla parlayan gözlerimiz yollardadır.
19-08-2009, 11:32:16
#12
Mythcomeback
Harika bir site.Bu adama fan sitesimi açsak :P
Bu arada bahsi geçen haber :
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/5761414.asp?gid=233
19-08-2009, 17:22:34
#13
zaza_cem
Üyeliği durduruldu
Evet güzel bir site, 3 yıldır var. Ben de tesadüfen bulmuştum
Teşekkürler.
24-08-2009, 11:58:15
#14
AdFreeWeb
Üyeliği durduruldu
domain harika itoğlu it
24-08-2009, 12:02:48
#15
TakunYA
Üyeliği durduruldu
Created: 2000-07-05 Expires: 2010-06-06 Updated: 2009-06-22 Whois Server: whois.nic.it
10 Senelik Site
24-08-2009, 12:06:54
#16
AdFreeWeb
Üyeliği durduruldu
TakunYA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Created: 2000-07-05 Expires: 2010-06-06 Updated: 2009-06-22 Whois Server: whois.nic.it
10 Senelik Site
hay maşallah
24-08-2009, 16:39:17
#17
Engin Z
Böylesi zor bulunur
24-08-2009, 16:40:15
#18
trebuchet55
Üyeliği durduruldu
bildim bileli var bu site
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler