• 31-08-2009, 21:11:57
    #19
    Süper birşey
  • 01-09-2009, 20:50:42
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Süper bir site bence iyi düşünülmüş
  • 03-09-2009, 23:48:50
    #21
    çok eski bi site mahmutabi nin remixleride güzeldir:d
  • 03-09-2009, 23:56:16
    #22
    adam bizim meşhur Edwird ın ayarından bunun gibi bi iki arkadaşın olsun hayatın nasıl geçtiğini anlamazsın
  • 04-09-2009, 12:25:30
    #23
    Komedi yaf
  • 05-09-2009, 05:20:16
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ing si daha bi güzel
  • 05-09-2009, 05:32:52
    #25
    Not: müşterimin pirayvasisi için yüzü bulurlanmıştır...


    Balikesir-Izmir ÖzDizdar şirketinde de çalıştım kaptanlık yaptım ayrıca muavindim de. Otobüs zimmetli o zamanlar.



    Suşhicilikten kazandığım parayla araba aldım (Porş) ama çok yaktığı için Oto Gaz taktırdım...Galiba uyumsuzluk sorunundan üretici firma aracı elimden aldı yerine Doğan SLX verdi (aşağda)...Çok güzel araba kullanırım...Yolculuğa çıkarım...


    Çok eğlenceli bir okumaydı benim için Yapanın eline sağlık diyelim.
  • 05-09-2009, 05:33:19
    #26
    dünya'ya şaka olarak gelmiş
  • 05-09-2009, 05:46:32
    #27
    Petrolun ismide fena diilmiş