Konu
Bune ya? Şakamı?
19-08-2009, 02:07:53
#9
Ntie
Bu adam bir harika..
Edremit sahillerinin kralıydım, kızlar bana bakarlardı hep beyvoç gibiydim. Yüzme bilmem ama suya harika çimerim.