• 25-09-2008, 11:39:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    6 Kasım 2002


    Kasım 2002 tarihinde oynanan dev derbi ve bu derbinin perde arkası, maç öncesi ve sonrası yaşananlar hepsi 6Kasim.com'da!
    Bakalım maç öncesinde, maç günü ve sonrasında neler yaşanmış, neler yazılmış, çizilmiş..
    Spor Sevgidir
    Galatasaray taraftarını haftalar öncesinden bir heyecan sarmıştı. Ali Sami Yen stadını hıncahınç doldurmuşlar, bir gelinevi edasıyla kutlamalar yapılıyordu. Ali Sami Yen'de özlem dolu ilginç bir pankart FB'lilerin ve tüm medyanın ilgisini çekmişti: "Tostlarınızı yiyin, 6 Kasım'da geliyoruz.".. Pankartına bir hafta sonra baba ocağında açılan yine özlem dolu bir pankartla karşılık bulmuşlardı. "Tostlar iptal, 55 bin sosisli sizi bekliyor." Karşılıklı yapılan sevgi gösterileri bu dev maça ilgiyi artırmıştı. Türk ve yabancı basın dünyaca ünlü bu derbiye odaklanmaş, Galatasaray'lı futbolcular maç öncesi tüm hazırlıklarını yapmışlardı.
    6 KASIM günü
    6 Kasım günü gelip çatmış, Kadıköy Şükrü Saraçoğlu Stadı Fenerbahçe'li 55 bin biletli taraftar ile doldurulmuştu. Çünkü sezon başında yapılan anlaşma gereği Fenerbahçe kulübü Galatasaray'a bilet vermemişti. Fenerbahçe taraftarı pankartlarla Galatasaray'lılara sevgisini dile getiriyordu. Hayat durmuş tüm gözler Kadıköy Şükrü Saraçoğluna çevrilmişti. Aylar sonra baba ocağına gelen Galatasaray hiç ummadığı ama hakettiği bir skorla evine geri dönüyordu. İşte yıllar boyu konuşulacak bu dev maçın öncesi ve sonrasını sizler için araştırd

    6 Kasım 2002
  • 25-09-2008, 14:04:17
    #2
    fenerbahçeliler bunlarla mı uğraşıyor hala? takımınızdan soğutuyorsunuz milleti.
  • 25-09-2008, 17:21:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Get a life diyorum sana ve siteyi hazırlayana..
  • 25-09-2008, 17:23:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hala burda mı kaldınız? Geçmişi bırakın geleceğe bakın millet Şampiyonlar Ligi kupası alıyor siz hala 6-0'dasınız.
  • 25-09-2008, 17:29:55
    #5
    Süper bir çalışma olmuş gerçekten
  • 25-09-2008, 17:33:46
    #6
    Ben takım tutmayan birisi olarak fenerin bu yaptığı çok saçma geliyor neden bu kadar uzatılıyor ki ?
  • 25-09-2008, 17:39:51
    #7
    bir de 10 kişi 6-0 yenmiştik galiba Uzatılıyor diyenlere geçen sene şampiyonlar ligi çeyrek finalini gösteriyorum.

    Ayrıca cimbomlular yıllardır tutturmuşlar avrupa 2.lig kupasını aldık biz diye.Onlar kapatsa biz çoktan kapatırdık.
  • 25-09-2008, 18:10:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    gereksiz
  • 25-09-2008, 18:15:46
    #9
    Tarih sitesi güzel olmuş. Site yapıyorum diyen çoğu adamın sitesinden daha iyi olmuş. Tarih kokuyor aynı zaman da özgün.