Tarihi Gercekler Bu Sitede - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Tarihi Gercekler Bu Sitede
13
●
449
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
Tarihi Gercekler Bu Sitede
1
2
25-09-2008, 18:16:20
#10
mcsoft
permaximum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir de 10 kiÅŸi 6-0 yenmiÅŸtik galiba
Uzatılıyor diyenlere geçen sene şampiyonlar ligi çeyrek finalini gösteriyorum.
Ayrıca cimbomlular yıllardır tutturmuşlar avrupa 2.lig kupasını aldık biz diye.Onlar kapatsa biz çoktan kapatırdık.
çocukmusunuz siz ya
siz kapatın bizde kapatalım yok önce siz kapatın
25-09-2008, 18:27:43
#11
cagatay_55
buna gereksiz diyenler,daha uefa basarisiyla gururlaniyorlar...
25-09-2008, 18:42:20
#12
okanyuksel
cagatay_55 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
buna gereksiz diyenler,daha uefa basarisiyla gururlaniyorlar...
buyrun o zaman kupayı siz alın 100 yıl susmazsınız.
25-09-2008, 18:47:51
#13
permaximum
mcsoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çocukmusunuz siz ya
siz kapatın bizde kapatalım yok önce siz kapatın
Valla o anlamda demedim.Birisi diince bis uefa kupasını aldık hemen yapıştırırım cevabı bis de sisi 6-0 yendik şampiyonlar liginde çeyrek final yaptık die
25-09-2008, 18:50:25
#14
Labidu
Misafir
Konu site tanıtımından çıkıp bireysel tartışmalara yöneldiği ve devam etmesine sebep verecek unsurlar taşıdığı için kilitlenmiştir.
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler