• 25-09-2008, 18:16:20
    #10
    permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir de 10 kişi 6-0 yenmiştik galiba Uzatılıyor diyenlere geçen sene şampiyonlar ligi çeyrek finalini gösteriyorum.

    Ayrıca cimbomlular yıllardır tutturmuşlar avrupa 2.lig kupasını aldık biz diye.Onlar kapatsa biz çoktan kapatırdık.
    çocukmusunuz siz ya siz kapatın bizde kapatalım yok önce siz kapatın
  • 25-09-2008, 18:27:43
    #11
    buna gereksiz diyenler,daha uefa basarisiyla gururlaniyorlar...
  • 25-09-2008, 18:42:20
    #12
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buna gereksiz diyenler,daha uefa basarisiyla gururlaniyorlar...
    buyrun o zaman kupayı siz alın 100 yıl susmazsınız.
  • 25-09-2008, 18:47:51
    #13
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çocukmusunuz siz ya siz kapatın bizde kapatalım yok önce siz kapatın
    Valla o anlamda demedim.Birisi diince bis uefa kupasını aldık hemen yapıştırırım cevabı bis de sisi 6-0 yendik şampiyonlar liginde çeyrek final yaptık die
  • 25-09-2008, 18:50:25
    #14
    Misafir
    Konu site tanıtımından çıkıp bireysel tartışmalara yöneldiği ve devam etmesine sebep verecek unsurlar taşıdığı için kilitlenmiştir.