permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir de 10 kişi 6-0 yenmiştik galiba Uzatılıyor diyenlere geçen sene şampiyonlar ligi çeyrek finalini gösteriyorum.

Ayrıca cimbomlular yıllardır tutturmuşlar avrupa 2.lig kupasını aldık biz diye.Onlar kapatsa biz çoktan kapatırdık.
çocukmusunuz siz ya siz kapatın bizde kapatalım yok önce siz kapatın