bir de 10 kişi 6-0 yenmiştik galiba Uzatılıyor diyenlere geçen sene şampiyonlar ligi çeyrek finalini gösteriyorum.

Ayrıca cimbomlular yıllardır tutturmuşlar avrupa 2.lig kupasını aldık biz diye.Onlar kapatsa biz çoktan kapatırdık.