• 08-08-2006, 11:56:23
    #28
    Üyeliği durduruldu
    usekes vbulletin Fenerbahçenin lisanslı ürünümü
    ben fenerbahçenin ürünlerinden bahsettim

    MrMarson Mutluyuz biz takımımızla
    Başkanımızla
    Stadımızla
    Kıskananlar çatlasın
  • 08-08-2006, 11:58:01
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ULusAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usekes vbulletin Fenerbahçenin lisanslı ürünümü
    ben fenerbahçenin ürünlerinden bahsettim

    MrMarson Mutluyuz biz takımımızla
    Başkanımızla
    Stadımızla
    Kıskananlar çatlasın

    lisanssız ürünleri demişsin ben anlamam

    gidip fb forumu açıyorsan o da fb malı olur
  • 08-08-2006, 12:02:04
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu lisanssız ürünler kapmasına lisanssız vbulletin da giriyormu
    senin hiç küçükken inşaata topun kaçtımı
  • 08-08-2006, 12:02:57
    #31
    Üyeliği durduruldu
    alla alla çalan p.zvenkin avukatı değilim ya banane be
    hırsızlıkla fenerbahçeliliği karıştırmayın dedim
    ne haliniz varsa görün

    ama fenerbahçeliden totonu korumakta fayda var
    Kanaryalar affetmez
  • 08-08-2006, 12:08:56
    #32
    Üyeliği durduruldu
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin hiç küçükken inşaata topun kaçtımı
    yok, ben genelde topu kaçan çocuklarla ilgilendim
  • 08-08-2006, 12:11:50
    #33
    usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok, ben genelde topu kaçan çocuklarla ilgilendim
    senin o olaydaki top olduğun söylentileri var
  • 08-08-2006, 12:14:31
    #34
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin aranızdaki bu yakın ilişki yakında biseksüel bi hal alıcak benden söylemesi
    yok yok bişi olmaz biz böle halimizden memnunuz, yakında basın açıklaması yapacaz zaten
  • 08-08-2006, 12:14:49
    #35
    usekes kadar adi
    usekes kadar nanemolla
    usekes kadar ******** bi şahıs daha yok zaten tr'de

    adamla caddebostan sahilde votka içiyoruz
    beni uyku basıyor
    gece 12
    uyuyorum
    bu adam çekip gidiyor beni sızmış halde bırakarak
    saat 3e kadar çimlerde bi başıma uyuyorum

    ben uyandıktan 10dk sonra geliyor
    üzerime çiğ düşmüş
    donmuşum

    kolpa bu usekes

    orda bi tacize kurban gitsem iplemicek
  • 08-08-2006, 12:16:27
    #36
    Üyeliği durduruldu
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usekes kadar adi
    usekes kadar nanemolla
    usekes kadar ******** bi şahıs daha yok zaten tr'de

    adamla caddebostan sahilde votka içiyoruz
    beni uyku basıyor
    gece 12
    uyuyorum
    bu adam çekip gidiyor beni sızmış halde bırakarak
    saat 3e kadar çimlerde bi başıma uyuyorum

    sonra ben uyandıktan 10dk sonra geliyor
    üzerime çiğ düşmüş
    donmuşum

    kolpa bu usekes
    4 bardak votka içip sızan ilk kişisin, napalım olum çişimiz geldi senin dibine mi yapsaydık, gittik mis gibi wc ye yaptık

    sonra da oturduk bankta gelen geçen kızlara baktık