bir gsli olarak şunu sölemek istiyorum bu siteyi açan gerçekten pzeeennk miş ve ben feneri türk takımı olarak göremiyorum malesef önce bir özür dilemesi lazım fenerli taraftarların ve hırsızlık olarak en fazla lisassız ürün kullanan taraftarlar türkiyede gs lilerdir çünkü onların lisasnlı ürüne verecek fazla bir paraları yoktur onlar gslidir çünkü başarı görmek isterler ve parası olup lisassız alan insanları hangi takım olursa olsun kınıyorum çünkü bu sportif başarılar için paraya ihtiyaç vardır parayıda lisaslı ürünlerle sağlanır inş bir türk takımı (cumhuriyet içinde cumhuriyet kurmayan) avrupada başarılı olur vestel manisaya şampiuonlu yolunda başarılar