• 07-08-2006, 21:41:28
    #19
    bence dbnide wer tam olsun arkdadaş bakın aynısını çaldım diye övünebilsin
  • 07-08-2006, 22:10:58
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman abi yanlış anlama ama bişey sorucam
    temayı senmi yaptın yoksa bi yerdenmi aldın?
    kendimin
    arada değiştiriyorum kafama göre


    usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman ne yapman gerektigini biliyorsun dimi

    ya da o ulvi görevi senin için ben mi yapiyim
    Ben yaptım o ulvi görevi
    Howards amca iplerse artık
  • 07-08-2006, 22:14:58
    #21
    Üyeliği durduruldu
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendimin
    arada değiştiriyorum kafama göre



    Ben yaptım o ulvi görevi
    Howards amca iplerse artık
    ipler merak etme
  • 08-08-2006, 11:10:21
    #22
    olm howarddan ses yok
  • 08-08-2006, 11:27:25
    #23
    Üyeliği durduruldu
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olm howarddan ses yok
    adam sızmıştır yada iş başı yapmamıştır daha. adam kendinin patronu olacak o kadar
  • 08-08-2006, 11:34:14
    #24
    howard daha evlenmedi dimi
    bakalım ipler inşallah
  • 08-08-2006, 11:40:55
    #25
    ortalığı bulandırma
    hangi takımlısın sen
  • 08-08-2006, 11:48:01
    #26
    Üyeliği durduruldu
    osman geçmiş olsun

    evet MrManson fenerbahçelilikle hırsızlığı bağdaştıramazsın
    bu arada unutmayın ki
    Lisanssız ürünleri en az satın alan takım taraftarı Fenerbahçe taraftarıdır
  • 08-08-2006, 11:52:09
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ULusAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman geçmiş olsun

    evet MrManson fenerbahçelilikle hırsızlığı bağdaştıramazsın
    bu arada unutmayın ki
    Lisanssız ürünleri en az satın alan takım taraftarı Fenerbahçe taraftarıdır
    bu lisanssız ürünler kapmasına lisanssız vbulletin da giriyormu