ULusAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
osman geçmiş olsun

evet MrManson fenerbahçelilikle hırsızlığı bağdaştıramazsın
bu arada unutmayın ki
Lisanssız ürünleri en az satın alan takım taraftarı Fenerbahçe taraftarıdır
bu lisanssız ürünler kapmasına lisanssız vbulletin da giriyormu