ULusAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usekes vbulletin Fenerbahçenin lisanslı ürünümü
ben fenerbahçenin ürünlerinden bahsettim

MrMarson Mutluyuz biz takımımızla
Başkanımızla
Stadımızla
Kıskananlar çatlasın

lisanssız ürünleri demişsin ben anlamam

gidip fb forumu açıyorsan o da fb malı olur