usekes vbulletin Fenerbahçenin lisanslı ürünümü

ben fenerbahçenin ürünlerinden bahsettim
MrMarson Mutluyuz biz takımımızla
Başkanımızla
Stadımızla
Kıskananlar çatlasın
lisanssız ürünleri demişsin ben anlamam
gidip fb forumu açıyorsan o da fb malı olur