• 03-01-2015, 04:08:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar canım sıkıldı aklıma geldi, bir bot ile sohbet ediyorduk onun ismi neydi ?
  • 03-01-2015, 04:13:06
    #2
    Simsimi
  • 03-01-2015, 04:13:40
    #3
    BilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Simsimi
    Sağolasın hocam
  • 03-01-2015, 11:26:34
    #4
    Çok eskiden karabasan vardı
  • 21-02-2015, 15:31:53
    #5
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok eskiden karabasan vardı
    evet iyi hatırlattın
  • 21-02-2015, 23:01:06
    #6
    İlginç ben de takip edeyim :ğp
  • 13-03-2015, 03:46:59
    #7
    Karabasan: Sene 1996-97 arası efsane bir MsDOS botu 20 satırlık diyalog harikaydı.
    Çok pis gülerdi, galiba karabasan . exe diye aransa bulunur
  • 13-03-2015, 03:51:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/off-topic/1159166...steyenler.html
  • 05-04-2015, 02:37:27
    #9
    anidengelirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karabasan: Sene 1996-97 arası efsane bir MsDOS botu 20 satırlık diyalog harikaydı.
    Çok pis gülerdi, galiba karabasan . exe diye aransa bulunur

    gerçek sanmıştık onu