Konu
Küfür eden bir bot vardı ?
13-03-2015, 03:46:59
#7
anidengelirim
Karabasan: Sene 1996-97 arası efsane bir MsDOS botu 20 satırlık diyalog harikaydı.
Çok pis gülerdi, galiba karabasan . exe diye aransa bulunur