• 05-04-2015, 04:17:00
    #10
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok eskiden karabasan vardı
    Bunu söylemek için gelmiştim, helal
  • 05-04-2015, 07:12:01
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bot bile Fenerbahçeli


  • 08-04-2015, 11:44:57
    #12
    adam ol diyorum, adam olmayacağım diyor. Kalp malp yapıyor, yumuşak yumuşak hareketler.