Küfür eden bir bot vardı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Küfür eden bir bot vardı ?
11
●
2.934
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
Küfür eden bir bot vardı ?
1
2
05-04-2015, 04:17:00
#10
YJMalmsteen
utku1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok eskiden karabasan vardı
Bunu söylemek için gelmiştim, helal
05-04-2015, 07:12:01
#11
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bot bile Fenerbahçeli
08-04-2015, 11:44:57
#12
CanerDikmen
adam ol diyorum, adam olmayacağım diyor. Kalp malp yapıyor, yumuşak yumuşak hareketler.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler