Parasını alamayan webmaster
49
●4.439
- 13-05-2013, 18:00:42Üyeliği durdurulduHiç birşey yapamazlar. 450 tl vermeyen adam avukat parasını hiç vermez.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2013, 18:07:12şimdi hocam arkadaş mağdur olmuşsa (ki olmuş) hakkını hukuki yollarla aramalı. bu yaptığı şirketi/firmayı karalamaya girer. karşı tarafta bir hak yaratır.KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda avukat var bildiğim kadarıyla. isterse sana gereken cevabı verir. hiç bir şey yapamazmışBatiTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://inciswf.com/1298717011.swf (gülme amaçlı eklenmiştir)berkekolik bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 13-05-2013, 18:16:31hizmet bedelini ödemediği birşeyi kullandırtmadıkları içinmi şikayet edicek acaba?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2013, 18:52:49hayır.PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun için şikayet edebilirler. bir firma hakkında şikayetin varsa bunu kuralına göre yaparsın. en sağlıklı yol hukuki yoldur. bu yaptığı firmayı karalamaya girer. firmada "benim adımı karalıyor" deyip dava açabilir.Alıntı
ne site sahibini ne iş yaptığı kişileri tanırım
ben siteyi açan arkadaşı sadece uyarmak istedim. gerisi ona kalmış. bişi yapamaz diyenler, dava açıldığında yanında olmayacaklar ve seni tanımayacaklar. bizim millet gazı iyi verir bunu unutma. sonra yanında olmazlar.
dahada mesaj atmayacağım bu konuya. kolay gelsin herkese. - 13-05-2013, 19:00:35
- 13-05-2013, 19:03:06Üyeliği durdurulduAynısını bize de çok oluyor. İlk dönemler çok kızar, tepki verirdik. Fakat, şimdi ilk olarak durumu izah edip piyasayı anlatıyoruz ve sunduğumuz ücretin ne kadar makul olduğunu dile getiriyoruz.
Kişi/firma halen daha üstten bakmaya devam eder ise, kurulumuna başladığımız siteyi silip paravan blog yapıyoruz.
Telefonlarını ise, her arayışında büyük bir zevk ile meşgule atıyoruz.