Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapan arkadaş buradaysa eğer bence kaldırsın çünkü bu bir şirketse başı fena belaya girer. kaş yaparken göz çıkmsın. ama yerinde bi tepki olmuş o ayrı
hizmet bedelini ödemediği birşeyi kullandırtmadıkları içinmi şikayet edicek acaba?