• 13-05-2013, 17:58:49
    #10
    En güzel tepkiyi göstermiş arkadaş. Öyle şeye böyle şey sanırım bu olsa gerek.
  • 13-05-2013, 18:00:12
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapan arkadaş buradaysa eğer bence kaldırsın çünkü bu bir şirketse başı fena belaya girer. kaş yaparken göz çıkmsın. ama yerinde bi tepki olmuş o ayrı
    Ne olabilir ki
  • 13-05-2013, 18:00:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapan arkadaş buradaysa eğer bence kaldırsın çünkü bu bir şirketse başı fena belaya girer. kaş yaparken göz çıkmsın. ama yerinde bi tepki olmuş o ayrı
    Hiç birşey yapamazlar. 450 tl vermeyen adam avukat parasını hiç vermez.
  • 13-05-2013, 18:07:12
    #13
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olabilir ki
    şimdi hocam arkadaş mağdur olmuşsa (ki olmuş) hakkını hukuki yollarla aramalı. bu yaptığı şirketi/firmayı karalamaya girer. karşı tarafta bir hak yaratır.

    BatiTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç birşey yapamazlar. 450 tl vermeyen adam avukat parasını hiç vermez.
    forumda avukat var bildiğim kadarıyla. isterse sana gereken cevabı verir. hiç bir şey yapamazmış

    http://inciswf.com/1298717011.swf (gülme amaçlı eklenmiştir)
    • berkekolik
    berkekolik bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-05-2013, 18:12:35
    #14
    aynen hiç bişey yapamaz, webmaster arkadaşı destekliyorum
  • 13-05-2013, 18:16:31
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapan arkadaş buradaysa eğer bence kaldırsın çünkü bu bir şirketse başı fena belaya girer. kaş yaparken göz çıkmsın. ama yerinde bi tepki olmuş o ayrı
    hizmet bedelini ödemediği birşeyi kullandırtmadıkları içinmi şikayet edicek acaba?
  • 13-05-2013, 18:52:49
    #16
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hizmet bedelini ödemediği birşeyi kullandırtmadıkları içinmi şikayet edicek acaba?
    hayır.

    Alıntı
    Peki ya şimdi ne olacak sizin müşteri potansiyeliniz Web sitenize girdiğinizde bu KAPAK yazısını görecek ve sizin ne kadar LAÇKA bir Müessese olduğunuzu görecekler )

    bence MAKUL
    bunun için şikayet edebilirler. bir firma hakkında şikayetin varsa bunu kuralına göre yaparsın. en sağlıklı yol hukuki yoldur. bu yaptığı firmayı karalamaya girer. firmada "benim adımı karalıyor" deyip dava açabilir.

    ne site sahibini ne iş yaptığı kişileri tanırım ben siteyi açan arkadaşı sadece uyarmak istedim. gerisi ona kalmış. bişi yapamaz diyenler, dava açıldığında yanında olmayacaklar ve seni tanımayacaklar. bizim millet gazı iyi verir bunu unutma. sonra yanında olmazlar.

    dahada mesaj atmayacağım bu konuya. kolay gelsin herkese.
  • 13-05-2013, 19:00:35
    #17
    https://www.facebook.com/freelancemagdurlar

    Burada yayınlanması için, mesaj gönderdim
  • 13-05-2013, 19:03:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Aynısını bize de çok oluyor. İlk dönemler çok kızar, tepki verirdik. Fakat, şimdi ilk olarak durumu izah edip piyasayı anlatıyoruz ve sunduğumuz ücretin ne kadar makul olduğunu dile getiriyoruz.

    Kişi/firma halen daha üstten bakmaya devam eder ise, kurulumuna başladığımız siteyi silip paravan blog yapıyoruz. Telefonlarını ise, her arayışında büyük bir zevk ile meşgule atıyoruz.