KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne olabilir ki
şimdi hocam arkadaş mağdur olmuşsa (ki olmuş) hakkını hukuki yollarla aramalı. bu yaptığı şirketi/firmayı karalamaya girer. karşı tarafta bir hak yaratır.

BatiTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç birşey yapamazlar. 450 tl vermeyen adam avukat parasını hiç vermez.
forumda avukat var bildiğim kadarıyla. isterse sana gereken cevabı verir. hiç bir şey yapamazmış

http://inciswf.com/1298717011.swf (gülme amaçlı eklenmiştir)