şimdi hocam arkadaş mağdur olmuşsa (ki olmuş) hakkını hukuki yollarla aramalı. bu yaptığı şirketi/firmayı karalamaya girer. karşı tarafta bir hak yaratır.
Hiç birşey yapamazlar. 450 tl vermeyen adam avukat parasını hiç vermez.
forumda avukat var bildiğim kadarıyla. isterse sana gereken cevabı verir. hiç bir şey yapamazmış
http://inciswf.com/1298717011.swf (gülme amaçlı eklenmiştir)