Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapan arkadaş buradaysa eğer bence kaldırsın çünkü bu bir şirketse başı fena belaya girer. kaş yaparken göz çıkmsın. ama yerinde bi tepki olmuş o ayrı
Hiç birşey yapamazlar. 450 tl vermeyen adam avukat parasını hiç vermez.