• 13-09-2012, 11:02:29
    #1
    sa arkadaşlar kız ark. buluşmak için parfüm alacağım kızları delirten bildiğiniz bir kokou öneri? ikinci el vs. alınır yeterki güzel olsun.Bilen varmı ?

    Süper kokusu dediğiniz vs?
  • 13-09-2012, 11:03:47
    #2
    delirten birşey alacaksan kolonyağı al
  • 13-09-2012, 11:15:12
    #3
    kenanagkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    delirten birşey alacaksan kolonyağı al
    Düşene birde sen vur kenana hocam.Son buluşmamız belki cayar bile kız bırakıp gidecek zar zor duruyor :S son buluşma diyoruz :S :/ belki cayar diye yırtınıyoruz burda.

    Ah ulan ah birde siz vurun kardeşler efkarlandım şimdi :/
  • 13-09-2012, 11:22:14
    #4
    Armani He deneyebilirsiniz. az yakar çok kaçar
  • 15-09-2012, 15:04:18
    #5
    O kız senden ayrılacak da, o gün o parfümü sıktın diye ayrılmıyorsa eğer sen ondan ayrıl bence
  • 15-09-2012, 15:07:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Fırsattan istifade https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ara-30-tl.html
  • 15-09-2012, 17:57:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Avon signature yada avon fullspeed al. Birde yeni bir tane daha çıkarmışlar oda çok harika.
  • 15-09-2012, 22:29:10
    #8
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşene birde sen vur kenan hocam.Son buluşmamız belki cayar bile kız bırakıp gidecek zar zor duruyor :S son buluşma diyoruz :S :/ belki cayar diye yırtınıyoruz burda.

    Ah ulan ah birde siz vurun kardeşler efkarlandım şimdi :/
    hem bırakmadan bahsediyorsun hemde ucuza kaçıyorsun.. Al şöyle tek taş ) bak bırakıyor mu seni ) ama ertesi günü sen bırak onu o koşsun...)


    olum kovalarsan kaçarlar , kaçarsan kovalarlar.. sen daha kokudan mokudan keramet bekliyorsan daha çooook yırtınırsın ))
  • 15-09-2012, 23:37:35
    #9
    Benim yıllardım kullandığım sadece 2 parfüm var tavsiyem çok farklı parfüm kullanman kendin bir tane düzgün beğen sürekli onu kullan ben birini dışarıda birini okulda kullanıyorum ve herkes kokumu tanıyor ve beğeniyor okulda 1 Million dışarıda Bvlgari Black ETD kullanıyorum 2 sini de öneririm! (: