HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşene birde sen vur kenan hocam.Son buluşmamız belki cayar bile kız bırakıp gidecek zar zor duruyor :S son buluşma diyoruz :S :/ belki cayar diye yırtınıyoruz burda.

Ah ulan ah birde siz vurun kardeşler efkarlandım şimdi :/
hem bırakmadan bahsediyorsun hemde ucuza kaçıyorsun.. Al şöyle tek taş ) bak bırakıyor mu seni ) ama ertesi günü sen bırak onu o koşsun...)


olum kovalarsan kaçarlar , kaçarsan kovalarlar.. sen daha kokudan mokudan keramet bekliyorsan daha çooook yırtınırsın ))