Düşene birde sen vur kenan hocam.Son buluşmamız belki cayar bile kız bırakıp gidecek zar zor duruyor :S son buluşma diyoruz :S :/ belki cayar diye yırtınıyoruz burda.
Ah ulan ah birde siz vurun kardeşler efkarlandım şimdi :/
hem bırakmadan bahsediyorsun hemde ucuza kaçıyorsun.. Al şöyle tek taş

) bak bırakıyor mu seni

) ama ertesi günü sen bırak onu o koşsun...

)
olum kovalarsan kaçarlar , kaçarsan kovalarlar.. sen daha kokudan mokudan keramet bekliyorsan daha çooook yırtınırsın

))