Benim yıllardım kullandığım sadece 2 parfüm var tavsiyem çok farklı parfüm kullanman kendin bir tane düzgün beğen sürekli onu kullan ben birini dışarıda birini okulda kullanıyorum ve herkes kokumu tanıyor ve beğeniyor okulda 1 Million dışarıda Bvlgari Black ETD kullanıyorum 2 sini de öneririm! (: