• 17-10-2023, 23:29:13
    #1
    sıfır ya da ikinci el satan varsa ulaşabilir
  • 17-10-2023, 23:33:14
    #2
    Bence bı xaomi 12 / 12 Pro (Yd) alıp ufak bir yazılımsal müdahale ile çok rahta 2-3 yıl kullanırsınız
  • 17-10-2023, 23:42:02
    #3
    https://www.epey.com/akilli-telefonl...li-telefonlar/

    bunlar işe yaramaz mı

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bı xaomi 12 / 12 Pro (Yd) alıp ufak bir yazılımsal müdahale ile çok rahta 2-3 yıl kullanırsınız
  • 17-10-2023, 23:42:16
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bı xaomi 12 / 12 Pro (Yd) alıp ufak bir yazılımsal müdahale ile çok rahta 2-3 yıl kullanırsınız
    Hocam merhaba konuya istinaden yazıyorum yazılımsal müdahale dediğiniz için p40 pro var Google Play yükleyebilirmiyiz
  • 17-10-2023, 23:43:24
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bı xaomi 12 / 12 Pro (Yd) alıp ufak bir yazılımsal müdahale ile çok rahta 2-3 yıl kullanırsınız
    hocam bende xiaomi 12 var yazılımsal kayıt olmuyor ve 5000 tl ye yok imkansız bulunması çizikli vuruklu 7500 - 8000 tl ye çok zorlanırsa bulunabilir
  • 17-10-2023, 23:44:57
    #6
    evet baktım netten fiyatlar yüksek huawei alacacğım sanırım
    slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende xiaomi 12 var yazılımsal kayıt olmuyor ve 5000 tl ye yok imkansız bulunması çizikli vuruklu 7500 - 8000 tl ye çok zorlanırsa bulunabilir
  • 17-10-2023, 23:45:46
    #7
    slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende xiaomi 12 var yazılımsal kayıt olmuyor ve 5000 tl ye yok imkansız bulunması çizikli vuruklu 7500 - 8000 tl ye çok zorlanırsa bulunabilir
    Yazılımsal müdahaleden kastimi sanırım insanlar yanlış anlamış kastetdigi IMEI islemiydi arkadaşlar ayrıca kim diyor niye 12 iye kayıt olmuyor diye kafes direnç ile xaomide yazılım yemiycek bir board yok bulundugunuz il Ankara ise PM den bir dostumuzu tavsiye edebilirim
  • 17-10-2023, 23:47:00
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımsal müdahaleden kastimi sanırım insanlar yanlış anlamış kastetdigi IMEI islemiydi arkadaşlar ayrıca kim diyor niye 12 iye kayıt olmuyor diye kafes direnç ile xaomide yazılım yemiycek bir board yok bulundugunuz il Ankara ise PM den bir dostumuzu tavsiye edebilirim
    hocam kastettiğiniz direnç ile kayıt sanırım cihazı açarak evet o şekilde oluyor fakat yazılımsal olmuyor cihazı açmadan olmuyor demek istedim
  • 17-10-2023, 23:47:37
    #9
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kullanmadığım birşeyi tavsiye etmek istemem ama gerçekten birşey Alicam uzun yıllar kullanicam diyorsaniz 0 olarak resmi note 9 ikinci el olarak note 11 vs tavsiye ederim Samsung tarafında soruyorsaniz ne yazikki artan enflasyon yüzünden oyun oyniycak bir cihaz almanız neredeyse imkansız.