evet baktım netten fiyatlar yüksek huawei alacacğım sanırım
slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende xiaomi 12 var yazılımsal kayıt olmuyor ve 5000 tl ye yok imkansız bulunması çizikli vuruklu 7500 - 8000 tl ye çok zorlanırsa bulunabilir