hocam bende xiaomi 12 var yazılımsal kayıt olmuyor ve 5000 tl ye yok imkansız bulunması çizikli vuruklu 7500 - 8000 tl ye çok zorlanırsa bulunabilir
Yazılımsal müdahaleden kastimi sanırım insanlar yanlış anlamış kastetdigi IMEI islemiydi arkadaşlar ayrıca kim diyor niye 12 iye kayıt olmuyor diye kafes direnç ile xaomide yazılım yemiycek bir board yok bulundugunuz il Ankara ise PM den bir dostumuzu tavsiye edebilirim