• 26-01-2022, 16:39:57
    #1
    Merhabalar,
    Apple watch se 40mm saatimi satıyorum 2021 11. ayda vatandan aldım, nokta çizik yok pırıl pırıl pek kullanmadım alışamadığımdan.
    Tüm kutu içeriği şarj aleti hariç tamdır (Şarj aletini kedim kemirmiş)
    Fatura benim adıma ayrıca 1 adet 180TL aldığım demir kordon var onu da vereceğim. Şuan şarjı yok maalesef çakma şarj cihazlarından alıp kullanmak istemedim apple.com fiyatı 299 o fiyatı düşüp yazıyorum.
    Fiyat : 3100TL
  • 26-01-2022, 16:48:54
    #2
    Hocam düşünüyorum ama Watch’ın serileri arasında kararsız kaldım SE’nin eksileri yada artıları tam olarak nedir ? Kullanımda geçen sürede memnun muydunuz ?
  • 26-01-2022, 16:51:51
    #3
    GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam düşünüyorum ama Watch’ın serileri arasında kararsız kaldım SE’nin eksileri yada artıları tam olarak nedir ? Kullanımda geçen sürede memnun muydunuz ?
    Enişte de watch 7 var 2 farkı var watch 7 de ekran hiç kapanmıyor ve ekg özelliği var se de ise saate bakmak isterseniz veya işlem yapacağınız zaman ekran açılıyor ekg yok

    Ben ekg çok önemsemedim gerekte yok zaten. Diğer her şeyi ile aynılar. Ben hevesle aldım normal de saat kullanmam kedi de şarj kablosunu kemirince tadım kaçtı çekmece de duruyordu 1 haftadır
  • 26-01-2022, 16:53:39
    #4
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enişte de watch 7 var 2 farkı var watch 7 de ekran hiç kapanmıyor ve ekg özelliği var se de ise saate bakmak isterseniz veya işlem yapacağınız zaman ekran açılıyor ekg yok

    Ben ekg çok önemsemedim gerekte yok zaten. Diğer her şeyi ile aynılar. Ben hevesle aldım normal de saat kullanmam kedi de şarj kablosunu kemirince tadım kaçtı çekmece de duruyordu 1 haftadır
    Evet hocam always on display o çok eleyici bir özellik sayılmaz benim için, onun dışında da boyut vs aynı sanırım
  • 26-01-2022, 16:55:18
    #5
    GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam always on display o çok eleyici bir özellik sayılmaz benim için, onun dışında da boyut vs aynı sanırım
    watch 7 de 40mm yok 41 den başlıyor, 44mm baya büyük ben beğenmedim duvar saati gibi