Hocam düşünüyorum ama Watchın serileri arasında kararsız kaldım SEnin eksileri yada artıları tam olarak nedir ? Kullanımda geçen sürede memnun muydunuz ?
Enişte de watch 7 var 2 farkı var watch 7 de ekran hiç kapanmıyor ve ekg özelliği var se de ise saate bakmak isterseniz veya işlem yapacağınız zaman ekran açılıyor ekg yok
Ben ekg çok önemsemedim gerekte yok zaten. Diğer her şeyi ile aynılar. Ben hevesle aldım normal de saat kullanmam kedi de şarj kablosunu kemirince tadım kaçtı çekmece de duruyordu 1 haftadır