cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enişte de watch 7 var 2 farkı var watch 7 de ekran hiç kapanmıyor ve ekg özelliği var se de ise saate bakmak isterseniz veya işlem yapacağınız zaman ekran açılıyor ekg yok

Ben ekg çok önemsemedim gerekte yok zaten. Diğer her şeyi ile aynılar. Ben hevesle aldım normal de saat kullanmam kedi de şarj kablosunu kemirince tadım kaçtı çekmece de duruyordu 1 haftadır
Evet hocam always on display o çok eleyici bir özellik sayılmaz benim için, onun dışında da boyut vs aynı sanırım