• 17-10-2021, 16:57:32
    #1
    Samsung S8 64gb Yurtiçi
    Özelliklerini yazmaya gerek yok gayet hızlı, akıcı, kamerası ve video çekimleri süper.

    Sarjı 3000 mAh normal gidiyor.
    Faturası yok, polis arkadaştan almıştım.Ekran göründüğü gibi, dokunmatiğin basmayan yeri yok.

    Alacak olan kişi tam nano kaplama yaptırarak uzun yıllar kullanabilir.

    Manisa içi elden teslim, diğer illere ödeme sonrası kargo olur.Whatsapptan kargo küpürünü atar parayı ibanıma isterim.Kargo ücreti size aittir.

    Fiyat: 600 TL

    Diğer ticaretlerime bakabilirsiniz.


















  • 17-10-2021, 17:05:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son oluru nedir ciddi alıcıyım, detayları pm beklıyorum
  • 17-10-2021, 17:39:47
    #3
    Merhaba pm de attım ama sanırım cihazda bahsedilmeyen birkaç sorun daha var.

    https://www.r10.net/1081173078-post4.html

    Burada hayalet ekran sorunundan bahsetmişsiniz ama konuda belirtilmemiş.

    Diğer olarak da bilgi vermek istedim. Cihazı alacak arkadaşlar bu şekilde kullanırsa sıkıntı yaşamaz ama tamir ettirmek isterse 450 500 tl masrafı var. Ve cam sökülürken ekranın kırılma riski de var. Ekran kırılırsa 1300 1400 tl maliyeti olur. Almayı düşünen varsa bilgi vereyim dedim.

    Fiyatta indirim olursa pm bekliyorum duruma göre riske girip tamir ettirebilirim.
  • 17-10-2021, 18:10:12
    #4
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba pm de attım ama sanırım cihazda bahsedilmeyen birkaç sorun daha var.

    https://www.r10.net/1081173078-post4.html

    Burada hayalet ekran sorunundan bahsetmişsiniz ama konuda belirtilmemiş.

    Diğer olarak da bilgi vermek istedim. Cihazı alacak arkadaşlar bu şekilde kullanırsa sıkıntı yaşamaz ama tamir ettirmek isterse 450 500 tl masrafı var. Ve cam sökülürken ekranın kırılma riski de var. Ekran kırılırsa 1300 1400 tl maliyeti olur. Almayı düşünen varsa bilgi vereyim dedim.

    Fiyatta indirim olursa pm bekliyorum duruma göre riske girip tamir ettirebilirim.
    Merhaba
    Bu açıklamaları iyi niyetle yazdığınızı düşünerek report etmiyorum.Normalde ticaret konularına bu şekilde yorumlar yapılmayacağını bilmeniz gerekiyor.

    Özelden size son fiyatı PM attım.
  • 17-10-2021, 18:27:10
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba pm de attım ama sanırım cihazda bahsedilmeyen birkaç sorun daha var.

    https://www.r10.net/1081173078-post4.html

    Burada hayalet ekran sorunundan bahsetmişsiniz ama konuda belirtilmemiş.

    Diğer olarak da bilgi vermek istedim. Cihazı alacak arkadaşlar bu şekilde kullanırsa sıkıntı yaşamaz ama tamir ettirmek isterse 450 500 tl masrafı var. Ve cam sökülürken ekranın kırılma riski de var. Ekran kırılırsa 1300 1400 tl maliyeti olur. Almayı düşünen varsa bilgi vereyim dedim.

    Fiyatta indirim olursa pm bekliyorum duruma göre riske girip tamir ettirebilirim.
    İş bilene yaptirilirsa ön cam sorunsuz değiştirilir çok çok uygun fiyata performansi iyi bir cihaz almış olur bu rakamlara. Hayalet ekran kimine göre sorunken kimi farketmiyor bile. Bu fiyata çok kurcalamamak gerekiyor zaten bunlari. İhtiyacı olana gerçekten güzel bir firsat.

    Hayırlı satışlar.
  • 17-10-2021, 18:59:18
    #6
    Ürün elime geçtikten sonra kontrolü yapar, ödemenizi yaparım. Bu size uyuyorsa, son fiyat ve şu anki android versiyonuyla pm alayım.