neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba pm de attım ama sanırım cihazda bahsedilmeyen birkaç sorun daha var.

https://www.r10.net/1081173078-post4.html

Burada hayalet ekran sorunundan bahsetmişsiniz ama konuda belirtilmemiş.

Diğer olarak da bilgi vermek istedim. Cihazı alacak arkadaşlar bu şekilde kullanırsa sıkıntı yaşamaz ama tamir ettirmek isterse 450 500 tl masrafı var. Ve cam sökülürken ekranın kırılma riski de var. Ekran kırılırsa 1300 1400 tl maliyeti olur. Almayı düşünen varsa bilgi vereyim dedim.

Fiyatta indirim olursa pm bekliyorum duruma göre riske girip tamir ettirebilirim.
İş bilene yaptirilirsa ön cam sorunsuz değiştirilir çok çok uygun fiyata performansi iyi bir cihaz almış olur bu rakamlara. Hayalet ekran kimine göre sorunken kimi farketmiyor bile. Bu fiyata çok kurcalamamak gerekiyor zaten bunlari. İhtiyacı olana gerçekten güzel bir firsat.

Hayırlı satışlar.