Merhaba pm de attım ama sanırım cihazda bahsedilmeyen birkaç sorun daha var.

https://www.r10.net/1081173078-post4.html

Burada hayalet ekran sorunundan bahsetmişsiniz ama konuda belirtilmemiş.

Diğer olarak da bilgi vermek istedim. Cihazı alacak arkadaşlar bu şekilde kullanırsa sıkıntı yaşamaz ama tamir ettirmek isterse 450 500 tl masrafı var. Ve cam sökülürken ekranın kırılma riski de var. Ekran kırılırsa 1300 1400 tl maliyeti olur. Almayı düşünen varsa bilgi vereyim dedim.

Fiyatta indirim olursa pm bekliyorum duruma göre riske girip tamir ettirebilirim.