Güncelleme: Mesajlar için teşekkürler. Ankara'da bir kaç telefoncuya daha götürüp fikir alacağım.
Merhaba;
Eşimin kullandığı iphone 6 plus telefona çantasındayken su dökülmüş. Telefon açılmadı sonrasında yeni telefon aldık. O telefonda bir yıla yakın çekmecede kaldı. Geçenlerde tamir olur belki diye bir telefoncuya götürdüm. Veriyollarının vs oksitlendiğini, tamir olmayacağını söyleyerek iade etti.
Bu telefonu alan olur mu? Ortalama ne kadara gider? Bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
Teşekkürler.
Sıvı Temaslı Iphone 6 Plus
8
●127
- 02-06-2021, 11:09:29Evet uyarı için teşekkürler. 6 plus imiş.OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fotoğraf malesef yok hocam. Ankara'da https://fixplan.com.tr/ buraya götürdüm, telefondan pek anlamıyorum, nasıl söküleceğini bilmiyorum.sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-06-2021, 14:18:58Detaylı anakart tamiri yapmaktayız. İçerisinin fotoğrafını göreiblsem kabaca ne durumda yorumda bulunabilirdim. Ama su aldı diye olmayacak cihaz yok. Mutlaka ki olur sadece fiyatı ona değer değmez boyutu var.filsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2021, 22:43:05Telefon arka taraf fotosunu zoom yapın imei adresi yazılı klonlanmasın karalayın orayı bencefilsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
