• 02-06-2021, 10:58:13
    #1
    Güncelleme: Mesajlar için teşekkürler. Ankara'da bir kaç telefoncuya daha götürüp fikir alacağım.

    Merhaba;

    Eşimin kullandığı iphone 6 plus telefona çantasındayken su dökülmüş. Telefon açılmadı sonrasında yeni telefon aldık. O telefonda bir yıla yakın çekmecede kaldı. Geçenlerde tamir olur belki diye bir telefoncuya götürdüm. Veriyollarının vs oksitlendiğini, tamir olmayacağını söyleyerek iade etti.

    Bu telefonu alan olur mu? Ortalama ne kadara gider? Bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa sevinirim.

    Teşekkürler.
  • 02-06-2021, 11:01:32
    #2
    Alan olmaz hocam parçalarını satabilirsin.
  • 02-06-2021, 11:04:34
    #3
    Cihaz 7 Plus değil gibi geldi bana.
    7 Plus kamerası o şekilde değil.

    6S Plus olabilir mi?
  • 02-06-2021, 11:05:59
    #4
    Cihaz 6 plus. İçerisinin fotoğrafları var ise tamiri konusunda olup olmayacağını bilgi verebilirim
  • 02-06-2021, 11:09:29
    #5
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz 7 Plus değil gibi geldi bana.
    7 Plus kamerası o şekilde değil.

    6S Plus olabilir mi?
    Evet uyarı için teşekkürler. 6 plus imiş.

    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz 6 plus. İçerisinin fotoğrafları var ise tamiri konusunda olup olmayacağını bilgi verebilirim
    Fotoğraf malesef yok hocam. Ankara'da https://fixplan.com.tr/ buraya götürdüm, telefondan pek anlamıyorum, nasıl söküleceğini bilmiyorum.
  • 02-06-2021, 11:19:19
    #6
    Bazı yerler yapamadıkları için bu tamir olmaz deyip geçiyorlar. 2-3 yere sor ve fiyat al derim.
  • 02-06-2021, 11:42:41
    #7
    Hocam ben kurcalamak için alabilirim ama cihaz muhtemelen anakartı soketleri ve bataryası oksitlenmiştir. Yanlış anlamazsanız çöpe atacaksınız ben alabilir miyim?
  • 02-06-2021, 14:18:58
    #8
    filsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet uyarı için teşekkürler. 6 plus imiş.



    Fotoğraf malesef yok hocam. Ankara'da https://fixplan.com.tr/ buraya götürdüm, telefondan pek anlamıyorum, nasıl söküleceğini bilmiyorum.
    Detaylı anakart tamiri yapmaktayız. İçerisinin fotoğrafını göreiblsem kabaca ne durumda yorumda bulunabilirdim. Ama su aldı diye olmayacak cihaz yok. Mutlaka ki olur sadece fiyatı ona değer değmez boyutu var.
  • 02-06-2021, 22:43:05
    #9
    filsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BAŞLIK DEĞİŞMİYOR. TELEFON 6 PLUS
    Merhaba;

    Eşimin kullandığı iphone 6 plus telefona çantasındayken su dökülmüş. Telefon açılmadı sonrasında yeni telefon aldık. O telefonda bir yıla yakın çekmecede kaldı. Geçenlerde tamir olur belki diye bir telefoncuya götürdüm. Veriyollarının vs oksitlendiğini, tamir olmayacağını söyleyerek iade etti.

    Bu telefonu alan olur mu? Ortalama ne kadara gider? Bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa sevinirim.

    Teşekkürler.


    Telefon arka taraf fotosunu zoom yapın imei adresi yazılı klonlanmasın karalayın orayı bence