filsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BAŞLIK DEĞİŞMİYOR. TELEFON 6 PLUS
Merhaba;

Eşimin kullandığı iphone 6 plus telefona çantasındayken su dökülmüş. Telefon açılmadı sonrasında yeni telefon aldık. O telefonda bir yıla yakın çekmecede kaldı. Geçenlerde tamir olur belki diye bir telefoncuya götürdüm. Veriyollarının vs oksitlendiğini, tamir olmayacağını söyleyerek iade etti.

Bu telefonu alan olur mu? Ortalama ne kadara gider? Bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa sevinirim.

Teşekkürler.


Telefon arka taraf fotosunu zoom yapın imei adresi yazılı klonlanmasın karalayın orayı bence