Güncelleme: Mesajlar için teşekkürler. Ankara'da bir kaç telefoncuya daha götürüp fikir alacağım.

Merhaba;

Eşimin kullandığı iphone 6 plus telefona çantasındayken su dökülmüş. Telefon açılmadı sonrasında yeni telefon aldık. O telefonda bir yıla yakın çekmecede kaldı. Geçenlerde tamir olur belki diye bir telefoncuya götürdüm. Veriyollarının vs oksitlendiğini, tamir olmayacağını söyleyerek iade etti.

Bu telefonu alan olur mu? Ortalama ne kadara gider? Bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa sevinirim.

Teşekkürler.