• 19-04-2020, 17:08:25
    #1
    Arkadaşlar merhaba
    13 ekran almıştım kücük geldi bana windows aldım bunuda Ara sıra kullanıyordum. Pil devri : 37
    Resimlerde detaylar mevcuttur. 16 Ekran alıcam Macbook pro.

    Fiyat : 15.000 TL





  • 19-04-2020, 17:17:16
    #2
    hocam yanlış anlamayın, fiyat çok çok uçuk değil mi? 1tb depolama 16 gb ram 16” cihaz 16.000 tl ye saılıyor.
  • 19-04-2020, 17:18:11
    #3
    Hocam bunun sıfırı ne kadar da siz 15.000 tlye koydunuz tam anlayamadım ben kusura bakmayın.
  • 19-04-2020, 17:18:17
    #4
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlış anlamayın, fiyat çok çok uçuk değil mi?
    Dolar 7 tl ye dayanmış hocam fiyat araştırması yaparsan bu şekilde zaten ufak bir pazarlık olabilir.




    Özel yükseltilmiş macbook bu beyler kullananlar lütfen yorum atsın windowscular değil.

    1 tb bendeki

    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...03527304/detay
  • 19-04-2020, 17:25:22
    #5
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlış anlamayın, fiyat çok çok uçuk değil mi?
    wawyth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunun sıfırı ne kadar da siz 15.000 tlye koydunuz tam anlayamadım ben kusura bakmayın.
    https://prnt.sc/s2ap9r
    Apple store da aynı özelliklerdeki macbook pro 21k.
    2.elinin bu fiyat da olması normal değil mi?
  • 19-04-2020, 17:34:43
    #6
    Fiyatı iyi bile bence fazla demişsinizde
  • 19-04-2020, 17:42:28
    #7
    2019 mac kullanıyorum ben de, şu tiplerden de oldum olası nefret etmişimdir. Sahip olduğunuz şeyler sizi yüceltmez Windowscular yorum atmasın...
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel yükseltilmiş macbook bu beyler kullananlar lütfen yorum atsın windowscular değil.

    1 tb bendeki

    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...03527304/detay
  • 19-04-2020, 17:48:54
    #8
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019 mac kullanıyorum ben de, şu tiplerden de oldum olası nefret etmişimdir. Sahip olduğunuz şeyler sizi yüceltmez Windowscular yorum atmasın...
    Gereksiz munakaşa olmasın diye öyle yazdım adam özelden ilan atmış windows aynı özellik diyor bu diyor 8 bin mac niye 15 20 bin bunu acıklamak zorunda kalıyorum. fiyat yüksek olduğu için mac kullanlar anlar o durumu.
  • 19-04-2020, 20:05:41
    #9
    Konuyu okuyan windowscular