2019 mac kullanıyorum ben de, şu tiplerden de oldum olası nefret etmişimdir. Sahip olduğunuz şeyler sizi yüceltmez Windowscular yorum atmasın...
WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel yükseltilmiş macbook bu beyler kullananlar lütfen yorum atsın windowscular değil.

1 tb bendeki

https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...03527304/detay