berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2019 mac kullanıyorum ben de, şu tiplerden de oldum olası nefret etmişimdir. Sahip olduğunuz şeyler sizi yüceltmez Windowscular yorum atmasın...
Gereksiz munakaşa olmasın diye öyle yazdım adam özelden ilan atmış windows aynı özellik diyor bu diyor 8 bin mac niye 15 20 bin bunu acıklamak zorunda kalıyorum. fiyat yüksek olduğu için mac kullanlar anlar o durumu.