• 03-04-2020, 17:18:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, Pil sağlığı %98 olup cihaz temizdir cihazda açılma vs yoktur. Cihazın 1 yıl garantisinden 8 ay garanti kalmıştır. Eski pasaport kayıtlı olup tüm hatlara açıktır. Full kutu ile gönderilcek orjinal şarj kulaklık ile gönderilcek.

    https://i.hizliresim.com/FS0qS0.jpg
    https://i.hizliresim.com/L6cFep.jpg
    https://i.hizliresim.com/5SqCbq.jpg
    https://i.hizliresim.com/cmskiu.jpg

    Fiyat: 11.000
  • 06-04-2020, 21:04:53
    #2
    cihazın faturası yoksa TR de garanti işlemi göremiyor maalesef.
  • 06-04-2020, 23:12:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Rawkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihazın faturası yoksa TR de garanti işlemi göremiyor maalesef.
    Model A2101 Türkiyede geçerli olan model hocam.
  • 06-04-2020, 23:37:23
    #4
    Rawkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihazın faturası yoksa TR de garanti işlemi göremiyor maalesef.
    Yeni bir uygulama mı bu?
  • 06-04-2020, 23:42:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir uygulama mı bu?
    Çoktandır var olan bişeydi bu az kişinin bildiği bişey ama.
  • 06-04-2020, 23:45:16
    #6
    Rawkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihazın faturası yoksa TR de garanti işlemi göremiyor maalesef.
    ben iphonenin faturayla iş yaptığını göremedim daha önce. checkcoverage sorgualmasında yeşil tık alıyorsa garantiye alıyorlar. daha önce yaşadım
  • 06-04-2020, 23:59:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Frmfull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben iphonenin faturayla iş yaptığını göremedim daha önce. checkcoverage sorgualmasında yeşil tık alıyorsa garantiye alıyorlar. daha önce yaşadım
    Aynen öyle iphonede faturaya gerek yok.
  • 07-04-2020, 00:08:26
    #8
    SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle iphonede faturaya gerek yok.
    Frmfull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben iphonenin faturayla iş yaptığını göremedim daha önce. checkcoverage sorgualmasında yeşil tık alıyorsa garantiye alıyorlar. daha önce yaşadım
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir uygulama mı bu?
    yanlış biliyorsunuz. sene başında götürdüm A2101 cihazımı almadılar servise. uygulama 5 ay önce devreye girmiş, üzgünüm. inanmayanlar gürgençleri arayabilir.
  • 07-04-2020, 00:10:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Rawkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış biliyorsunuz. sene başında götürdüm A2101 cihazımı almadılar servise. uygulama 5 ay önce devreye girmiş, üzgünüm. inanmayanlar gürgençleri arayabilir.
    Kendim xs max cihazım var appleyi aradım bizzat baktılar geçerli diyor.