Rawkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış biliyorsunuz. sene başında götürdüm A2101 cihazımı almadılar servise. uygulama 5 ay önce devreye girmiş, üzgünüm. inanmayanlar gürgençleri arayabilir.
Kendim xs max cihazım var appleyi aradım bizzat baktılar geçerli diyor.