Aynen öyle iphonede faturaya gerek yok.
ben iphonenin faturayla iş yaptığını göremedim daha önce. checkcoverage sorgualmasında yeşil tık alıyorsa garantiye alıyorlar. daha önce yaşadım
yanlış biliyorsunuz. sene başında götürdüm A2101 cihazımı almadılar servise. uygulama 5 ay önce devreye girmiş, üzgünüm. inanmayanlar gürgençleri arayabilir.