Merhaba
Generali mobile 5plus 32gb telefonumu satmaya karar verdim.
Kozmetik açıdan 10/5 alır.
Ekran vs çatlak değildir.
Şarj soketinde az bişey sorun vardır.
Orijinal şarj aleti & kulaklıkta verilecektir
Kutusu yok.garantisi yok.
Telefonun ilk sahibiyim.
Arka kapağı kendim karbon yaptım normalde beyazdı.
Fiyat olarak : 400lira
Kargo bana aittir.
Resimleri isteyen whatsaptan atabilirim şuan mobilim o yüzden yükleyemiyorum.
GM5 Plus 32gb
4
●145
- 03-11-2019, 23:22:41Üyeliği durdurulduKalbimden gelerek söylüyorum on numara telefon en az 100kere yere düşmüştür ne ekranı kırıldı ne ekranı çizildi sadece şarj soketleri biraz hassas kullanmak gerekiyor başka herhangi bi sorunla karşılaşmadım.moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2019, 23:25:29Üyeliği durdurulduGm8 in tek problemi parmak izi sorunu GM 8 ve devamında GM 9 Pro kullandım sonra elimi çektim telefondan Xiaomi ye geçtim. Parmak izi konusunda gerçekten başarısız performansa sahip General Mobilemoncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2019, 08:35:48Osdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekuzenımde var dıye aldım hocam bırazda tl kazansın dıye kuzen de 4 sene falandır kullnıyor tek problem jarz yerıydı ama nette kotu yorumları gordukcede ınsanın aklı karısıyordu samsung vardı elımde suan gm ıle kıyazlayamıyorum bıle gm yag gıbı kullnımını yadırgarım dıye dusunuyordum kullnımıda çok kolay geldı. sadece jarz yerı problemı sıkıntısı çok oluyormus sanırım oda samsungdada vardı zaten neyse bakalım ılerde problemler karşılaşmam umarımClareno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüş ve önerilenız ıcın tesekkurler hayırlı ısler dılerım.