• 03-11-2019, 23:03:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba

    Generali mobile 5plus 32gb telefonumu satmaya karar verdim.
    Kozmetik açıdan 10/5 alır.
    Ekran vs çatlak değildir.
    Şarj soketinde az bişey sorun vardır.
    Orijinal şarj aleti & kulaklıkta verilecektir
    Kutusu yok.garantisi yok.
    Telefonun ilk sahibiyim.
    Arka kapağı kendim karbon yaptım normalde beyazdı.

    Fiyat olarak : 400lira
    Kargo bana aittir.
    Resimleri isteyen whatsaptan atabilirim şuan mobilim o yüzden yükleyemiyorum.
  • 03-11-2019, 23:12:23
    #2
    Merhabalar hocam ben gm8 d 32 GB çift sim aldım yeni konuyla ilgili olmasa da nette olumlu olumsuz insanı karşılaştıran yorumlar çok GM hakkında kullandınız süre boyunca sizi mağdur ettimi hem alacak kişide bilgilenmis olur teşekkürler iyi forumlar
  • 03-11-2019, 23:22:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam ben gm8 d 32 GB çift sim aldım yeni konuyla ilgili olmasa da nette olumlu olumsuz insanı karşılaştıran yorumlar çok GM hakkında kullandınız süre boyunca sizi mağdur ettimi hem alacak kişide bilgilenmis olur teşekkürler iyi forumlar
    Kalbimden gelerek söylüyorum on numara telefon en az 100kere yere düşmüştür ne ekranı kırıldı ne ekranı çizildi sadece şarj soketleri biraz hassas kullanmak gerekiyor başka herhangi bi sorunla karşılaşmadım.
  • 03-11-2019, 23:25:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam ben gm8 d 32 GB çift sim aldım yeni konuyla ilgili olmasa da nette olumlu olumsuz insanı karşılaştıran yorumlar çok GM hakkında kullandınız süre boyunca sizi mağdur ettimi hem alacak kişide bilgilenmis olur teşekkürler iyi forumlar
    Gm8 in tek problemi parmak izi sorunu GM 8 ve devamında GM 9 Pro kullandım sonra elimi çektim telefondan Xiaomi ye geçtim. Parmak izi konusunda gerçekten başarısız performansa sahip General Mobile
  • 04-11-2019, 08:35:48
    #5
    Osdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalbimden gelerek söylüyorum on numara telefon en az 100kere yere düşmüştür ne ekranı kırıldı ne ekranı çizildi sadece şarj soketleri biraz hassas kullanmak gerekiyor başka herhangi bi sorunla karşılaşmadım.
    Clareno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gm8 in tek problemi parmak izi sorunu GM 8 ve devamında GM 9 Pro kullandım sonra elimi çektim telefondan Xiaomi ye geçtim. Parmak izi konusunda gerçekten başarısız performansa sahip General Mobile
    kuzenımde var dıye aldım hocam bırazda tl kazansın dıye kuzen de 4 sene falandır kullnıyor tek problem jarz yerıydı ama nette kotu yorumları gordukcede ınsanın aklı karısıyordu samsung vardı elımde suan gm ıle kıyazlayamıyorum bıle gm yag gıbı kullnımını yadırgarım dıye dusunuyordum kullnımıda çok kolay geldı. sadece jarz yerı problemı sıkıntısı çok oluyormus sanırım oda samsungdada vardı zaten neyse bakalım ılerde problemler karşılaşmam umarım

    Görüş ve önerilenız ıcın tesekkurler hayırlı ısler dılerım.