Merhabalar hocam ben gm8 d 32 GB çift sim aldım yeni konuyla ilgili olmasa da nette olumlu olumsuz insanı karşılaştıran yorumlar çok GM hakkında kullandınız süre boyunca sizi mağdur ettimi hem alacak kişide bilgilenmis olur teşekkürler iyi forumlar
Kalbimden gelerek söylüyorum on numara telefon en az 100kere yere düşmüştür ne ekranı kırıldı ne ekranı çizildi sadece şarj soketleri biraz hassas kullanmak gerekiyor başka herhangi bi sorunla karşılaşmadım.